Balik rumah mertua suami suka buat saya macam bibik untuk happykn dan puaskan hati mak dia

Assalam..min, hide profile. Nak tnya, ape prsaan sbg isteri, bila ada gduh sikit je, suami ugut nak cer4ikan. Gduh sikit je nak ceraai.

Lagi2 klau pasal mak dia mertua saya Sblum ni sy dah pnah post pasak suami lebihkan mak dia je tiap masa.

X pernah nak jaga hati sy dlm semua perkara. Sungguh saya makan hati tiap masa. Hari ni plak, sy dan suami blik rumah mertua.

Cuaca panas sgt hari ni wlaupun dah petang. Time minum petang, kipas meja sy buka. Biar semua org y ada kne angin kipas tu.

Lpas tu, tinggal lah sy dan mertua dok sembang2. Dlm jarak 2 meter mcm tu. Tiba2 suami datang, pusing kipas ke arah mak dia sorang.

Balik rumah mertua suami suka buat saya macam bibik untuk happykn dan puaskan hati mak dia

Baca Artikel Penuh