“Mak terpaksa buat banyak kerja untuk dapat RM700 tiap minggu, rupanya ini abang buat pada mak!”

Kenapa eh keluarga aku tak macam orang lain? Kenapa keluarga orang lain boleh bahagia, happy,

maafkan antara satu sama lain, tak simpan dendam, boleh raya happy happy, tapi keluarga aku tak?

Keadaan dulu dengan sekarang dah tak sama. Walaupun dulu taklah sebahagia mana pun, tapi masing masing saling memaafkan.

Ibarat gaduh lepastu terus lupa macam tu je takde simpan dalam hati. Sekarang?

Salah sikit je mesti akan jadi isu dan bergaduh, dendam lama lama. Dulu, kalau ada apa apa masalah, mesti luahkan dekat masing2.

"Mak terpaksa buat banyak kerja untuk dapat RM700 tiap minggu, rupanya ini abang buat pada mak!"

Baca Artikel Penuh