Whatsapp bini pun aku jarang balas, tak sangka dia buat aku macam ni selepas 4 tahun PJJ

Aku Z. Seorang suami dan bapa kepada 3 orang anak. Maaf kalau penulisan aku ni berterabur. Ni first time aku confess. Harap jadi teladan buat korang semua..

Aku dah berkahwin lebih kurang 7 tahun. Pada awalnya perkahwinan aku ni baik2 je. Isteri aku layan aku baik.

Layan anak2 pun baik. Pokoknya semuanya baik2 saja. Tapi sejak dua menjak haritu aku mula rasa ada yang tak kena..

Aku ni dah lebih kurang nak dekat 4 tahun pjj dengan isteri dan anak2. Balik time weekend je.

Biasa kalau aku balik, isteri suka ajak bersembang. Kadang2 lepak kat balkoni rumah sambil sembang2 tengah2 malam tengok bintang. Aku suka..

Whatsapp bini pun aku jarang balas, tak sangka dia buat aku macam ni selepas 4 tahun PJJ

Baca Artikel Penuh