Wanita ini berjaya kumpul duit anak sampai dapat RM12,000! Ini teknik rahsia buat para ibu nak tahu

Wanita ini berjaya kumpul duit anak sampai dapat RM12,000! Ini teknik rahsia buat para ibu nak tahu.

Bukan misi mustahil sebab ibu Aminahtul Marrdiah sudah pun berjaya melakukannya. Jom kita baca caranya, lepas tu jangan lupa praktik. Tak lama pun setahun jer

Cara Simpan DUIT untuk anak dalam masa 1 Tahun

Wanita ini berjaya kumpul duit anak sampai dapat RM12,000! Ini teknik rahsia buat para ibu nak tahu

Kau mungkin rasa terbeban tapi hasilnya anak kau ada simpanan. Hari ni aku nak berkongsi tips menyimpan duit secara kreatif sesuai untuk mak pak yang nak menyimpan untuk anak.

1. Sediakan botol kuih raya saiz besar (selalunya orang guna isi tempeyek). Korang hiaslah ikut suka. Asalkan botol tu boleh bagi korang motivasi nak menyimpan. Nak letak gamba DSV pun boleh.

Baca Artikel Penuh