“Tunang mengandung 1 bulan tapi aku tak pernah sentuh dia, yang jadi masalah sekarang ni lagi 5 hari je majlis perkahwinan saya”

Assalamualaikum admin. Mohon hidekan profil saya. Saya sekarang dalam dilema. Majlis kahwin saya lagi 5 hari lagi tapi Permasalahan saya di sini berkaitan tunang saya.

Tunang saya dah mengandung 1 bulan.Tapi sebelum tu saya nak maklumkan yang saya tak pernah sentuh dia.

Tunang saya baru2 ni beritahu yang dia dah terlanjur dengan ex bf dia. Kami tunang pun tak lama.

"Tunang mengandung 1 bulan tapi aku tak pernah sentuh dia, yang jadi masalah sekarang ni lagi 5 hari je majlis perkahwinan saya"

Tu pun atas rekomen orang tua dan saudara mara saya.

Yang menjadi masalah bagi saya sekarang adalah majlis sudah dekat dengan orang yang sudah dijemput katering apa semua dah dibayar.

Baca Artikel Penuh