“Terpikat dengan suami orang, aku nekad merisik sendiri isteri dia, terus jumpa, pegang tangan wanita itu dan minta izin..”

Umur aku makin tua tapi aku malas nak cari calon. Sehiggalah aku jumpa seorang lelaki ni, aku cari FB dia.

Aku tengok isteri dan anak-anak dia, nampak bahagia. Aku teringin nak ‘masuk’ dalam keluarga tu.

Aku tak buang masa, aku jumpa isteri lelaki tersebut..

"Terpikat dengan suami orang, aku nekad merisik sendiri isteri dia, terus jumpa, pegang tangan wanita itu dan minta izin.."

Salam semua. Aku tak nak intro panjang, tak guna pun. Korang bukan kenal aku.

Tapi aku nak kongsikan 2 kisah kepada pembaca kat sini semua. Apa yang baik, korang jadikan teladan. Mana yang tak baik. Jangan ikut dan jauhkan. Dua kisah pertama ni, berlaku dalam waktu yang beza. Kisah pertama, zaman aku sekolah. Kisah kedua, berlaku sekarang. Tapi sedikitnya ada kaitan.

Baca Artikel Penuh