“Tak sangka! Mak tergamak tipu aku, mak guna duit untuk tu untuk kepentingan diri dia, terduduk aku, semua duit RM20K tu dah takde! semua!”

Assalammualaikum min, tolong hide fb saya. terima kasih. Mungkin lari topik sikit, soalan saya berd0sakah saya tawar hati dengan mak sendiri?

Ya, selalu orang buat luahan tentang tawar hati dengan suami tetapi saya tawar hati dengan mak kandung sendiri.

Selama ni apa yang mak saya buat dekat saya, saya simpan pendam je, tak pernah saya bangkang dia.

"Tak sangka! Mak tergamak tipu aku, mak guna duit untuk tu untuk kepentingan diri dia, terduduk aku, semua duit RM20K tu dah takde! semua!"

Dari kecik saya dik4ta macam – macam depan keluarga dan jiran – jiran. Saya ni semua tak ok lah, pendek kata mak saya suka d3r4 mental dari saya kecil.

Bayangkan sejak kecil saya dah d0wn, malu nak jumpa family bila raya. Saya takde keyakinan diri. Dan keadaan ini berlanjutan sampai la sekarang. Lebah habis belajar, alhamdulillah saya terus dapat kerja, tapi mak tak bagi saya pergi, jauh katanya.

Baca Artikel Penuh