“Tak guna punya budak, aku tinggalkan ko dengan mak ko kat sini kang! Baru 15 minit aku tinggalkan anak dengan suami, anak 3 tahun dah kena maki depan surau”

Assalamualaikum, mohon admin hide profile saya. Kisah luahan saya ni agak panjang.

Kalau ada yang sudi komen, berilah pendapat yang baik sebab saya pun seorang isteri yang serba kekurangan.

Bukan nak buka aib suami tapi saya dah mula rasa penat dengan per4ngai suami.

"Tak guna punya budak, aku tinggalkan ko dengan mak ko kat sini kang! Baru 15 minit aku tinggalkan anak dengan suami, anak 3 tahun dah kena maki depan surau"

Perkahwinan saya dan suami baru nak masuk 5 tahun, memang pada fasa yang pertama ni sangat menc4bar tambah lagi baru nak tahu per4ngai sebenar pasangan. Kami ada seorang anak. Berbalik kepada kisah saya, kami sekeluarga pergi bercuti ke satu tempat.

Nak dijadikan cerita, dalam perjalanan nak balik bercuti tu, kami singgah ke kawasan rehat yang berdekatan untuk solat, pergi ke tandas semua. Tapi itulah, setiap kali pergi mana – mana, hanya saya seorang je yang solat, suami langsung tak ingat solat. Jamak pun tak.

Baca Artikel Penuh