Suami sengaja letak mas kahwin tak cukup, rupanya nak dicerai talak 3 sejam selepas jadi isteri

Suami ini sengaja letak mas kahwin tak cukup RM1,000 sebab nak tengok apa reaksi pihak perempuan. Rupanya perempua ini dicerai talak 3 sejam selepas jadi isteri.

Seorang juru foto gambar perkahwinan yang menggunakan nama Facebook Boii Amani Hashim,

Beliau menceritakan satu kisah “jadi suami hanya setengah jam” yang dikatakan berlaku di depan matanya sendiri.

Suami sengaja letak mas kahwin tak cukup, rupanya nak dicerai talak 3 sejam selepas jadi isteri

Lama juga aku jadi photographer wedding. Macam-macam aku dah tempuh. Ni aku nak share sikit cerita yang pernah terjadi depan aku dulu. Mas kahwin mak ayah perempuan ni letak RM22,222.22. Memang mahal gila … tapi si lelaki ni setuju.

Aku tengok pun lelaki ni bukan calang-calang orang juga.

Baca Artikel Penuh