Suami sanggup bawa bini baru dia duduk serumah, alasannya memang tak masuk akal ,menyirap je aku

Isteri mana yang tidak sedih andai suami tercinta bertindak mengahwini wanita lain dibelakang hanya kerana tidak mampu memberi zuriat?

Baru sahaja berkahwin selama 2 tahun, suami tidak mampu untuk menunggu malahan diberinya madu untuk sang isteri.

Itu yang dilalui oleh wanita ini dimana suaminya bertindak mengahwini wanita lain malahan turut bunting pelamin hingga mereka menjadikan dirinya sebagai ‘bibik’ dirumah.

Suami sanggup bawa bini baru dia duduk serumah, alasannya memang tak masuk akal ,menyirap je aku

Assalamualaikum min mohon hide ya. pinjam fb kawan. Saya merupakan isteri pertama dan suami saya baru je kahwin dengan isteri nombor dua dalam 3 bulan macam tu. Perkahwinan yang kedua ni terjadi dengan alasan sebab saya tak dapat bagi anak walaupun dah 2 tahun kahwin.

Entahlah samada memang masalah pada saya atau Allah belum bagi rezeki. Alhamdullilah suami saya kahwin kali ni terus lekat bunting pelamin. Kiranya memang saya la yang susah nak mengandung tu. Isteri kedua pun cakap saya mandul sebab dia terus dapat rezeki mengandung.

Baca Artikel Penuh