Siapa sangka, disebalik senyuman CZN Burak rupanya penderita tumor otak

Siapa sangka, disebalik senyuman CZN Burak rupanya penderita tumor otak. Ramai tidak sangka di sebalik keriangan, serta keramahan senyuman manis yang sering ditunjukkan oleh chef terkenal kelahiran Turki, Burak Özdemir di media sosial sebenarnya menyimpan berita yang berat untuk dikongsikan.

Dia yang tidak lokek dengan senyuman dalam setiap paparan video yang dimuat naik di laman sosial TikTok yang memaparkan bakat masakannya, sering berkongsi rezeki dengan masyarakat yang kurang bernasib baik.

Baru-baru ini, peminatnya dari serata dunia menyuarakan rasa terkejut dan bersimpati dengan nasib chef kesayangan mereka ini selepas mengetahui bahawa dirinya menderita sakit tumor otak.

Lebih sebak lagi, dalam dua perkongsian video terbaharu beliau, Chef Burak kelihatan sugul dan pucat, selain berat badannya menyusut.

“Sekiranya saya sudah tidak ada lagi, (kenangi saya) menerusi video-video masakan amal yang dibuat sebelum ini,” kongsinya dalam salah satu video yang dimuat naik baru-baru ini.

Melihat di ruangan komen, rata-rata peminat mendoakan agar Chef Burak diberikan kekuatan serta dikurniakan kesembuhan segera dari penyakit itu

Siapa sangka, disebalik senyuman CZN Burak rupanya penderita tumor otak

“Saudaraku Burak, tolong kuat (menghadapi dugaan) dan kami semua mendoakan anda,” petik salah satu komen yang dibuat di paparan video itu oleh pengguna @adilyegna.

BACA:

Cara mudah hilangkan ‘peta dunia’ di seat kereta anda

Tangguh dulu buat hutang baru, Ringgit semakin dalam ‘bahaya’

Gadis terkejut kena risik oleh 2 pemuda serentak, hura-hara keluarga nak layan

CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (2)
  • […] Siapa sangka, disebalik senyuman CZN Burak rupanya penderita tumor otak […]

  • […] Siapa sangka, disebalik senyuman CZN Burak rupanya penderita tumor otak […]