“Selama ni aku tak pernah suke mana-mana lelaki kecuali suami dan ini la pertama kali suka lelaki lain masalahnya suami orang!”

Assalamualaikum WBT min. min. Macam biase eh. hide profile. Hi krt. Aku nak luah sikit la. jiwe ni rasa macam kene angau..

macam ni. aku ni dah 6 tahun kahwin.. Allah belum bagi rezeki anak lagi. suami keje ok. layan aku pun ok.. aku pun bekerja.. kami pun jarang la bergaduh2 ni.

Masalahnya sekarang ni aku bingung bila aku suke gile dengan laki orang yang sorang ni.

"Selama ni aku tak pernah suke mana-mana lelaki kecuali suami dan ini la pertama kali suka lelaki lain masalahnya suami orang!"

ehhh aku bukn jenis yang memang suke meny0nd0l ye.. aku antara orang yang cukup nyampah jenis meny0nd0l2 ni.

tapi yang sorang ni memang aku taktau la, asik tringat2 jer.. kadang2 macam tersenyum sendri bile teringat ade gurau2 dengan die mase die buat keje tu.. padahal die tak hensem pun.. manis sikit tu adelah.. tak ade pun bagi ayat2 manis kat aku.. per0ko0k pulak tu..

Baca Artikel Penuh