“Selama ni aku tak percaya sangat khabar angin pasal mak ngah, selepas kejadian tu, mak ngah dah macam orang kena buang keluarga”

Assalamualaikum semua. Terima kasih sekiranya admin approve luahan hati aku ini.

Mungkin selepas baca netizen bolehlah bagi cadangan macam mana nak selesaikan masalah ni. Aku ada seorang makcik ni.

Aku panggil dia mak ngah. Mak Ngah happy go lucky orangnya. Penyayang. Tapi tula, aku perasan hidup dia selalu kacau bilau.

"Selama ni aku tak percaya sangat khabar angin pasal mak ngah, selepas kejadian tu, mak ngah dah macam orang kena buang keluarga"

Sukar untuk diceritakan mengapa, nanti susah korang nak faham cerita aku. Pendek cerita aku memang agak sayang dan rapat dengan mak ngah.

Hati aku rasa happy bila dia ada. Namun hubungan kami mulai renggang selepas ibu aku meminta dia untuk menjaga aku sewaktu berpantang sebab ibu aku tak dapat nak jaga aku. Ibu sibuk dengan bisnes dan adik beradik yang masih bersekolah.

Baca Artikel Penuh