“Sekiranya anak tu adalah anak aku, aku akan ambil anak tu dan serah kepada orang tua ku, aku tak nak budak tu ikut perangai mak dia!”

Salam min.. saya baru je kahwin. Kisahnya berberapa hari yang lalu saya dapat mesej wasap dari seorang kawan baik isteri tentang gambar isteri

sedang berpeIukan dengan lelaki lain dalam bilik. Ya allah.. hanya tuhan yang tahu betapa terkejutnya saya dan s4kit sangat hati ni.

Mengapa isteri sanggup buat benda terkutuk tu di belakang saya. Rupanya semasa tempoh pertunangan kami dia pernah berz1na dengan seorang lelaki tu.

"Sekiranya anak tu adalah anak aku, aku akan ambil anak tu dan serah kepada orang tua ku, aku tak nak budak tu ikut perangai mak dia!"

Benda ni saya dah tanya pada isteri. Tapi mula – mula dia tak mengaku tapi selepas saya tunjukkan gambar tu sebagai bukti akhirnya dia mengaku bahawa selama kami bertunang dia pernah curang dengan saya selama sebulan dengan lelaki tu.

Dengan pengakuan dia begitu seluruh tubuh badan saya bergetar dan menangis sedih kecewa dengan isteri, sampai hati dia buat begitu kat saya. Nak marah, pukuI dia pun tak boleh sebab benda tu dah terjadi dan sudah berlalu.

Baca Artikel Penuh