“Saya nak call abang saya ke, nak wasap ke memang tak boleh, memang tak boleh ada satu chat pun dekat wasap abang saya”

Assalamualaikum admin. tolong hide kan profile saya. sebenar nya saya nak minta pendapat.

Kisahnya abang saya kahwin dengan seoramg minah ni tapi diawal perkahwinan kakak ipar saya ni ok je dengan saya,

lepas tu dlm beberapa bulan, kakak ipar saya ni blh pulak cemburu dengan saya rapat dengan abg saya.

"Saya nak call abang saya ke, nak wasap ke memang tak boleh, memang tak boleh ada satu chat pun dekat wasap abang saya"

bukan saya cium, peluk, tidur sama pun dengan abg saya. Saya masih waras lagi. Saya rapat dengan abg saya macam adik beradik.

Tapi, bila saya tahu kakak ipar saya kuat cemburu, dekat situ saya hilang hormat dekat dia..saya nak call abang saya ke, saya nak wassap abg saya ke memang tak blh.

Baca Artikel Penuh