“Saya bagai pengemis hidup dengan suami, nak sentuh barang dalam rumah pun takde hak! 20 tahun kahwin, syampu pakai sabun basuh”

Assalamualaikum admin. Terima kasih kerana sudi siarkan luahan hati saya… andai apa yang saya tuliskan membuka 4ib suami saya,

moga Allah ampunkn saya. Allahhu, sebak, sedih, kecewa, putvs asa, hilang arah dan d3rita itu yang saya rasa saat ini.

Ujian Allah buat saya sejak kecil hilang kasih ayah dan ibu, hidup penuh dengan kemiskinan sehingga kini usia saya mececah usia 40-an

"Saya bagai pengemis hidup dengan suami, nak sentuh barang dalam rumah pun takde hak! 20 tahun kahwin, syampu pakai sabun basuh"

Tak henti – henti Allah uji saya. Sayangnya Allah pada saya sehingga usia saya saat ini tak penah saya rasai sekelumit pun bahagia walau sudah 20 tahun hidup di alam perkahwinan.

Sudah punya 4 cahaya mata namun setiap hari tak penah kering air mata dengan sikap suami, anak dan kesusahan hidup yang serba sederhana. Masa saya masih kecil saya sentiasa cakap pada diri sendiri ,”Hari ini aku susah, miskin tiada ibu bapa, aku harap di usia tua ku nanti aku akan bahagia penuh dengan limpahan kasih sayang.

Baca Artikel Penuh