Sampai basah tudung akak ni, menangis kucing kesayangan mati

Sampai basah tudung akak ni, menangis kucing kesayangan mati. Kehilangan ini bukan hanya kehilangan orang tersayang yang rapat dengan kita tetapi boleh jadi teman yang rapat dengan kita seperti kucing juga boleh menjadi perkara yang menyedihkan bila kucing yang menjadi teman rapat kita meninggalkan kita.

Kucing bukan sahaja menjadi peneman tetapi kadang kala telatahnya yang memang manja dengan individu yang disayanginya membuatkan insan yang menyayangi kucing ini akan terasa kehilangan kucing kesayangan mereka.

Sampai basah tudung akak ni, menangis kucing kesayangan mati

Seperti kesedihan yang dialami oleh seorang wanita yang juga kehilangan kucing kesayangannya yang longlai di pangkuannya. Perkongsian video itu di Aplikasi Tik Tok itu menjadi tular apabila wanita itu kelihatan menangis sehingga membasahi tudungnya.

Kehilangan kucing kesayangannya itu mungkin menyebabkan dirinya sangat sedih sehingga dirinya mencivm dan memelvk kucing yang sudah tidak bernyawa itu di pangkuannya. Sungguh sedih melihat wanita itu yang diibaratkan seperti separuh jiwanya pergi bersama kucingnya itu.

Video:

@gulakapashanna

Aku kehilangan teman setia suka duka🥺 pencinta kucing yang akan faham

♬ original sound – mek.fa 🕊 – mek.fa 🕊

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang berkongsikan kesedihan yang serupa kerana pernah kehilangan kucing kesayangan juga. Jadi mereka amat memahami dan bersimpati dengan kehilangannya itu.

Komen Netizen:

Tonton :

BACA:

PasLeaks : Hadi Awang jawab isu dokumen bocor

Menteri umum kuota haji Malaysia hanya 14,306 tahun ini

Lelaki ini kongsi rahsia cara jadi pembeli pertama nasi arab Chef Ammar

CATEGORIES