“Perempuan tu terus lari bila dengar syarat aku, kalau betul dia nak jadi madu aku sepatutnya dia terima je apa syarat pun”

Salam semua, aku ingin ceritakan masalah rumahtangga aku dulu. Sebelum tu, aku dah siapkan diri untuk dikecam daripada kamu semua.

Aku berumur 22 tahun dan mempunyai seorang anak perempuan. Aku berkahwin semasa umur aku 17 tahun dan sekarang perkahwinan kamu dah pon mencecah 5 tahun.

Aku berkahwin dengan suami semasa suami tidak mempunyai apa – apa pon.

Takde kereta, takde rumah sendiri, motor pun takde. Dia hanya berkerje makan gaji di restoran dengan pendapatan hanya RM900 sebulan.

Kami masa baru kahwin memang sangat susah. Kadang – kadang terp4ksa ik4t perut, tak makan.

"Perempuan tu terus lari bila dengar syarat aku, kalau betul dia nak jadi madu aku sepatutnya dia terima je apa syarat pun"

Baca Artikel Penuh