“Patutlah suami marah bila aku post gambar berdua dengan dia dekat Insta, padahal aku dah privatekan akaun, rupanya ini kerja dia!”

Nama aku Nadia, aku nak ceritakan kisah hidup aku dengan bekas laki aku nama dia Shah (bukan nama sebenar).

Aku dan Shah dah kenal selama 3 tahun. Tapi maIangnya, perkahwinan aku bertahan 7 bulan sahaja.

Shah ni seorang yang alim tapi kasar orangnya. Dia tinggi putih melepak, mata sepet, kacak orangnya.

"Patutlah suami marah bila aku post gambar berdua dengan dia dekat Insta, padahal aku dah privatekan akaun, rupanya ini kerja dia!"

Berbanding aku ni, pendek, kulit gelap, mata panda pulak tu. Tapi tak tahu macamana dia boleh terpik4t dekat aku pulak.

Shah ni masa kenal memang asyik berg4duh jugak la. Kejap putus kejap sambung balik. Pendekkan cerita. Aku dan Shah pun kahwin jugak akhirnya. 3 bulan pertama tu ok la hubungan aku dan Shah. Masuk bulan 4 aku dah rasa lain.

Baca Artikel Penuh