“Patutlah masa honeymoon dekat Indonesia isteri aku tiba-tiba hilang dekat 5 jam aku cari tak jumpa, rupanya dia ketagih ‘benda’ ni!”

Umur aku dah dekat 30 tahun. Aku kahwin masa umur 26 tahun, dan waktu tu aku baru je habis belajar (kat UIA lah, kalau x aku confess kat U lain).

Aku ni boleh dikategorikan sebagai budak baik. Maksud baik ni adalah aku ni jenis tak berkawan dengan perempuan.Ada ramai yang mesej, tapi takde sorang pun yang aku nak layan terlalu lama.

Aku pernah bercinta kejap lepas sekolah, tapi tak lama pun. Itu pun dia macam terpaksa terima kau. Lepas-lepas tu, aku dah malas dah nak bagi apa2 komitmen.

Baca Artikel Penuh