“Patutlah abah tak pernah cari along lepas dia lari rumah, bila terserempak tepi jalan along lari lintang pukang bila nampak abah”

Anak derh4ka memang ramai. Tapi mak bapak pu4ka juga wujud. Kalau tak alami jangan kau nafikan

Mungkin Allah tak uji sebab tau kau tak mampu surv1ve macam kami. Aku Hani. Harini rasanya nak tulis confession banyak – banyak tentang keluarga aku yang menjadi m4ngsa bapak.

Supaya korang tau this is a REAL PROBLEM. IT ISN’T a normal parenting. Dan janganlah jadi macam ni. Please.

"Patutlah abah tak pernah cari along lepas dia lari rumah, bila terserempak tepi jalan along lari lintang pukang bila nampak abah"

Dari tajuk tu korang dah tau Along aku meninggaI. But why? How? This is the story. Adik beradik aku sebenarnya ada 5.

Along, angah, abang kakak dan aku. Bapak kahwin pertama kali umur dia 25 tahun. Ask4r hensem perkasa berdar4h panas. Bini pertama pun sama panas jugak. Dorang selalu berg4duh, naik tangan apa semua dan akhirnya cerai.

Baca Artikel Penuh