Panas !!! Isu arak Timah : ‘Walaun’ Pas kantoi lagi…

Sekadar menyelit.. tersebut la kisah beberapa ekor walaun PAS yang rabak tak tahan PAS kene troll dalam isu wiski TIMAH.

Diorang nampak information yang kononnya boleh tunjukkan bahawa wiski Timah tu seolah-olah diluluskan pada waktu pemerintahan PH.

Maka, tanpa tabayyun, para walaunjing ni pun tepek screenshot tersebut nak memfitnah kononnya wiski Timah ni diluluskan pada era PH.

Isu arak Timah : ‘Walaun’ Pas kantoi lagi…

Tapi dari awal aku dah rasa pelik.

Terang-terang tarikh tahun 2019 tu merujuk pada submission date, bukan tarikh approval.

Sekali kantoi la rupanya para walaun ni tak kutip info secara penuh.

Kelulusan pengeluaran produk wiski Timah ni diberikan pada Jun 2020….

Maka terserlah lagi la kebodohan para walaun yang suka memfitnah, malas tabayyun dan tak tau malu ni..

Sumber :

BACA JUGA : NASA rancang tembak nuklear untuk letupkan asteroid menuju ke bumi

CATEGORIES