“Pakcik datang menumpang, aku pelik ‘barang’ kat rumah selalu terusik, bil melambung, aku pasang cctv diam-diam kat dapur..”

Lepas dah pasang cctv tu baru aku sebenarnya perasan pakcik aku ni sebenarnya tak kerja. Dia cuma menyorok dalam bilik.

Kadang-kadang tu dia keluar buat-buat macam pergi kerja tapi 30 minit sejam kemudian dia balik.. Paling aku geram..

Salam semua, aku ada nak kongsi sesuatu dan aku nak tanya korang rasa yang aku ni berkira ke tidak.

Baca Artikel Penuh