“Ni kalau JPJ tengok pun menangis”- Netizen

“Ni kalau JPJ tengok pun menangis”- Netizen.

Namun, tidak dinafikan sesiapa yang menunggang motosikal juga mempunyai risiko yang bahaya atas jalan raya.

Baru-baru ini, tular sebuah video di TikTok yang memaparkan seorang lelaki selamba menunggang motosikal sebelah parit telah mencuri tumpuan.

"Ni kalau JPJ tengok pun menangis"- Netizen

Lihat video penuh itu di bawah:

Berani lalu parit yang sempit dan kecil

Menerusi video berkenaan, kelihatan seorang lelaki sedang menunggang motosikal di kawasan kampung.

Namun, apa yang lebih menarik perhatian adalah apabila dia dilihat lalu di sebelah parit sungai yang sangat sempit jalannya. Ramai yang sangat cuak dan berdebar apabila melihat lelaki itu kerana takut akan jatuh ke dalam sungai.

@sogol40 😂#pusathiburan #fypシ #viral #fyp ♬ suara asli – PusatHiburan


“Ni kalau owner JPJ tengok ni pun menangis” – Netizen

Image from @sogol40 (TikTok)

Susulan tularnya video itu yang kini meraih sehingga 4M tontonan, 309K tanda suka dan 9K komen di TikTok, rata-rata netizen turut memberikan pelbagai reaksi masing-masing.

Berikut di bawah merupakan antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

Image from @sogol40 (TikTok)

BACA:

Bakal suami Shila Amzah sama umur dengan adik, Syada Amzah tak bersedia nak gelar Ubai ‘abang’

‘Suruh aku advance gaji bulan yang dah lepas?’, ingatkan masalah air dan jalan je, Kelantan FC pun masalah juga tak bayar gaji pemain?