Netizen teruja dengar jawapan Iqram Dinzly, 'matang gila jawapan!'

Netizen teruja dengar jawapan Iqram Dinzly, ‘matang gila jawapan!’

Netizen teruja dengar jawapan Iqram Dinzly, ‘matang gila jawapan!’. Pelakon, Iqram Dinzly nampaknya menarik tumpuan warganet selepas satu muat naik dikongsikan oleh seorang c0ntent creator yang dikenali sebagai Asri Kamarudin mencurl tumpuan dengan ditonton 1.4 juta kali berserta menerima lebih 180,000 tanda suka daripada pengguna platform TikTok.

Buat pengguna platform terbabit tentu anda pernah menonton c0ntent yang dihasilkan oleh pemilik akaun tersebut yang mana.

Antara soalan yang ditanyakan kepada individu yang ditemubual merupakan soalan yang berbunyi, “Get back dengan ex or someone new,” (Kembali kepada bekas kekasih atau orang baru.” Soalan kembali kepada ex atau orang baru itu juga ditanyakan kepada Iqram Dinzly yang mana video dikongsikan ini turut membuatkan ramai begitu tertarik dengan jawapan diberikan oleh pelakon drama Dunia Baru ini.

Kata-kata Iqram Dinzly yang diberikan selama 23 saat dalam video ini bagaimanapun membuatkan ramai terkesan sehingga dia menerima ribuan komen oleh warganet disamping kata-kata yang dikeluarkan oleh pelakon ini membuatkan ada peminat yang sangat suka.

Ruangan komen di perkongsian video pemilik content creator bernama asrikamarudin itu juga menerima komen netizen yang mengatakan meskipun simple.

Netizen teruja dengar jawapan Iqram Dinzly, 'matang gila jawapan!'

Kata-kata Iqram Dinzly namun sangat deep sekali gus menyedarkan orang. “Matang giIa jawapan… salute Iqram”. Susulan ini, Seperti yang kongsikan oleh Astro Gempak di laman sosial Tiktok, satu video dimana Iqram Dinzly telah bersuara bahawa dia begitu pantang apabila mendengar orang yang merasa sudah sempurna solat layak menghukum orang lain. “Tapi saya dengar orang yang rasa macam solat cukup ni.

Hukum orang. Saya cukup pantang. Dan orang freehair ni apa, kau tak yah cakap”d0sa masing-masing” Tak payah- katanya. Iqram mengatakan bahawa dia sangat pantang apabila orang yang merasa dirinya solat cukup itu, menghukum orang lain.

Dia juga sempat memberi pesanan kepada orang yang membuat kesalahan seperti freehair atau tidak menutup aurat lebih baik terima teguran itu dan jangan sesekali berkata “dosa masing-masing”. Sumber Himpunan cerita lawak.

@__lifestory_ 😊#iqramdinzly #foryoupage #fyp ♬ original sound – Asri Kamarudin

BACA:

Siapa pemilik rumah yang dikaburkan Google Maps ni?

Zahid sahkan akan ada pengumuman penting hari ini

‘Nasi Lemak dari Neraka’, harga mahal tapi dapat dua ikan bilis, tiga kacang

CATEGORIES