Neelofa kongsi cara didik Bilal, "perfect betul ni"

Neelofa kongsi cara didik Bilal, “perfect betul ni”

Neelofa kongsi cara didik Bilal, “perfect betul ni”. Pengacara dan usahawan Noor Neelofa sering mendapat perhatian ramai sejak mendirikan rumah tangga dengan pendakwah bebas, Muhammad Haris.

Kini tumpuan orang ramai beralih pula kepada anak lelakinya iaitu Muhammad Bilal yang kini berusia sembilan bulan.

Baru – baru ini, Neelofa telah mendedahkan wajah puteranya kepada umum buat pertama kali sejak bergelar ibu.

Sebagai seorang yang aktif dalam media sosial, Neelofa sering membuat siaran langsung untuk berkongsi ilmu, produk jualan dan macam – macam lagi.

Terbaru, semasa mengadakan siaran langsung, Neelofa sempat menunjukkan tempat barang mainan Bilal disimpan.

Neelofa kongsi cara didik Bilal, "perfect betul ni"

Apa yang menarik perhatian ramai adalah setiap barang mainan Bilal disusun rapi dan mengikut jenis masing – masing.

Video tersebut dikongsi semula oleh sal4h seorang pengguna TikTok yang memuji cara penjagaan Neelofa terhadap anak kesayangannya.

“Mainan Bilal pun disusun ikut jenis apatah lagi yang lain.. Caring betul Neelofa ni kan,” tulisnya.

Komen-komen netizen:

“Sebab dia ada duit, so dia buat perfect 10 kat anak dia. Saya kalau ada duit lebih pun akan buat benda sama”

kaya or x, klu ak pun akan caring mcm nie.. usaha je lar cari duit.. hehehe”

“Kita semua pn blh jd caring..jangan membanding2 kan cara kita ng dia jaga. Masing2 pnya cara masing2”

“seronoknya banyak mainan.. doakan sy murah rezeki blh beli mainan banyak2 kat anak “

“best nye dpt ibu mcm bilal. sye tak mampu nk bg anak sye mcm nih”

“pernah tgk bilik lofa nabila tunjuk lofa suka susun ikut warna tudung2 bju2 seluar semua”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

BACA:

“Lesen memandu tiada? Apa ada hal, bawak je”

Lasak sangak sehingga ini yang terjadi pada Madammu, “kuatkan semangat..”

Tak sampai 5 hari bersalin, Dr Amalina dah bawa anak pergi berjalan

CATEGORIES