“Masaklah banyak macamni pun, kalau kau depan aku, tak selera juga, cuba kau cermin diri, tak lawa langsung, mekap pun tak menjadi, bini orang lain elok je”

Assalammualaikum. Ini pertama kali aku confess perasaan aku kat sini. Sebenarnya, adik – adik aku yang suruh.

Kata diorang share lah kat sini, biar ramai yang boleh baca dan ambil pengajaran. Nama aku Hairi. Nama betul ni.

Umur aku 33 tahun. Aku kerja PJ, asal Rawang. Kerja aku dalam bidang perbankan.

Baca Artikel Penuh