“Mak mertua suka melagakan anak-anak, dah 30 tahun jadi menantu tapi aku masih dianggap sebagai orang luar”

Assalammualaikum admin.tolong hide profil saya.tak tau nak cakap macam mana. Ada ke dekat sini MAk metua Yang suka melaga2kan anak2.

tak bagi anak baik dengan menantu. Dah jadi menantu 30 tahun tapi Masih dianggap orang luar. Menantu semua tak betul. Anak dia je Yang betul.

Masalahnya mertua asyik cakap menantu Tak pandai masak padahal mentua sendiri bila masak letak ajin4m0t0 banyak.

"Mak mertua suka melagakan anak-anak, dah 30 tahun jadi menantu tapi aku masih dianggap sebagai orang luar"

mak metua saya memang pandai belakon. Depan lain belakang lain. Dah penah jatuh Dan patah pun tapi tak berubah. sekarang dah sihat.

jalan pun tak guna tongkat dah.
Anak perempuan MAk metua lebih2 lagi kakak ipar nombor 2 B4tu 4pi Yang paling terhebat sekali. jumpa adik ipar beli lauk dekat luar mengadu dekat metua. padahal adik ipar Tu gaji lagi besar Dari adik dia.

Baca Artikel Penuh