“Kepada mak bapak terutamanya yang berbangsa melayu, kenapa korang susahkan anak perempuan tapi merajakan anak lelaki?”

Saya ada soalan nak tanya kepada Mak bapak terutamanya yang berbangsa melayu, kenapa korang menyusahkan anak perempuan tetapi merajakan anak lelaki?

Tolong jawab boleh? Aku nak sangat tahu. Sebab per4ngai korang tu sangat menyusahkan anak perempuan.

Kenapa? Apa salah anak perempuan? Apa h1nanya anak perempuan? Apa b4ngsatnya anak perempuan ni?

"Kepada mak bapak terutamanya yang berbangsa melayu, kenapa korang susahkan anak perempuan tapi merajakan anak lelaki?"

Dengan anak lelaki habis semua anda julang biarpun anak lelaki tu cari awak bila mereka tak berduit. Kalau nak pakai alasan alahh nanti anak lelaki tu lah yang jaga Mak bapak.

Anak lelaki tu lah yang berkerja kuat, anak lelaki tu lah itu ini, hahaha macam TAK je?? Aku tengok macam aku je yang banyak bekerja??? Hai. Saya Ariana. 29 tahun. Belum berkahwin. Anak kedua. Dan anak tunggal perempuan dari 5 adik beradik lelaki.

Baca Artikel Penuh