Kenapa selalunya bila kita beli jajan kat kedai runcit ada lebih banyak angin dari isi? Rupanya ini sebabnya

Kenapa selalunya bila kita beli jajan kat kedai runcit ada lebih banyak angin dari isi? Rupanya ini sebabnya

alau tonton filem atau k-drama, mesti kena bertemankan dengan kudap-kudap macam popcorn atau potato chips kan. Baru la lebih syok nak tengok Netflix kan.

Tapi, mesti ramai jugak kan yang geram kalau makan potato chips yang dibungkus dalam plastik tu sebab isinya sikit sangat, yang nampak banyak tu sebenarnya angin je.

Baca Artikel Penuh