“Kak ipar menjerit abang tak tolong jaga anak tengah malam, orang lain pun beranak juga, konon depress, sekali abang ceraikan baru dia tahu”

Salam semua. Lama dah karang cerita ni, sebab betul – betul nak bagi pembaca faham. Aku anak kelima dari 6 beradik.

Berumur 24 tahun. Yang aku nak ceritakan dekat sini tentang abang sulung aku. Dia dah berkahwin 7 tahun, ada dua anak. Jarak antara anak dia dalam 2 – 3 tahun.

Masa abang aku nak kahwin dulu, mak aku tak berapa berkenan dengan pilihan dia.

"Kak ipar menjerit abang tak tolong jaga anak tengah malam, orang lain pun beranak juga, konon depress, sekali abang ceraikan baru dia tahu"

Sebab sepanjang diorang berkenalan pun, asyik berg4duh. Tak dinafikan, abang aku ni kurang berdisiplin bila bab kerja. Lepak main game sampai 4 pagi walaupun esoknya bekerja.

Akibatnya awek dia masa tu (yang dah jadi isteri sekarang) selalu meng4muk sakan bila dia terlajak kerja. Mak aku la saksi episod perg4duhan berulang tu

Baca Artikel Penuh