“Isteri aku tak bagitau aku, aku sendiri yang terbaca wasap bekas kekasih hantar kat isteri aku, kenapa dia diamkan? Aku tunggu je bini aku sound”

Aku bukan nak luah apa-apa kat sini. Aku nak kisahkan dugaan yang aku hadapi sepanjang tempoh jadi suami orang ni.

Mula-mula nikah semua manis, tapi tu la, Allah bagi dugaan duit hanya cukup-cukup makan.

Aku nak dia dekat dengan aku. Aku yakinkan diri duit gaji aku cukup untuk sara hidup.

"Isteri aku tak bagitau aku, aku sendiri yang terbaca wasap bekas kekasih hantar kat isteri aku, kenapa dia diamkan? Aku tunggu je bini aku sound"

Terus terang aku cakap bini aku bijak, cantik dan sempurna bagi aku.

Tapi ye lah, dah godaan sy4iton, semua yang h4ram tu nampak baik. Perempuan-perempuan dekat media sosiaI aku layankan. Ni lah dugaan dan kesilapan terbesar aku. Betul la orang cakap, lepas nikah, perempuan lain semua nampak lagi baik dari bini yang halal.

Baca Artikel Penuh