Ini senarai kediaman mewah milik 10 selebriti Malaysia, Neelofa punya paling padu

Ini senarai kediaman mewah milik 10 selebriti Malaysia, Neelofa punya paling padu. Seronoknya kalau dapat duduk rumah besar kan. Semua ruangan besar, sebut je nak apa, bilik air ke, bilik tidur ke, dapur ke, ruang tamu ke, semua besar, boleh deko macam-macam.

Ada pulak kolam renang ke jakuzi ke… tak jalan mana pun tak apa, duduk rumah je! Jadi, tanpa lengahkan masa lagi, jom kita cuci mata tengok rumah banglo mewah selebriti Malaysia ni.
Mana tau, boleh bagi inspirasi dan mengundang semangat untuk kita mengecapi kehidupan mewah seperti ni juga satu hari nanti!

1) Chef Dato’ Redzuawan (Chef Wan)

Ini senarai kediaman mewah milik 10 selebriti Malaysia, Neelofa punya paling padu

Siapa tak kenal dengan chef selebriti yang paling legend dan terkenal di Malaysia ni? Bukan setakat di Malaysia je tau, Chef Wan ni dikenali sampai tahap antarabangsa jugak.

Selain dari pakar memasak, mengacara dan menulis, Chef Wan juga memiliki kediaman mewah cukup memukau di Aspen Garden Residence, yang terletak di Cyberjaya.

Baca Artikel Penuh