“Ini kali pertama aku jumpa manusia berani, dia boleh selamba je datang pejabat ayah aku nak pinjam duit, sedangkan baru je dia gadai gelang mak aku”

Salam. Aku nak cerita pasal jiran aku ni. Dia ni takde la jahat sangat pun cuma ada satu per4ngai dia yang aku rasa macam nak tarik – tarik je

Rambut bila ingat balik. Dia suka meminjam. Sebenarnya segala benda yang aku bakal cerita ni bukan aku yang alami tapi mak dan adik aku.

Sebab aku belajar jauh, jadi aku selalu la dengar dia orang duk merungut bilamana aku call dorang.

Baca Artikel Penuh