Influencer terkenal jual peluh payudara raih RM22,000 sehari

Influencer terkenal jual peluh payudara raih RM22,000 sehari

Influencer terkenal jual peluh payudara raih RM22,000 sehari. Influencer terkenal, Stephanie Matto dari Amerika Syarikat beberapa bulan lepas jadi tular di media sosial selepas mendakwa dia meraih pendapatan dengan menjual kent’utnya di dalam balang.

Stephanie Matto sekali lagi curi perhatian ramai lepas dedah jual peluh berharga RM2K di Instagram miliknya baru-baru ini.

Terbaru, bekas bintang realiti TV itu kini dilaporkan sedang giat menjual peluh payuda’ranya.

Menurutnya, dia sedang menjual peluh miliknya dengan harga USD500 (RM2,197) sebalang. Dia juga telah memuat naik satu video yang menunjukkan bagaimana peluh itu dikumpul olehnya di dalam balang.

Matto didakwa telah meraih pendapatan sebanyak USD5,000 (RM21,977) sehari dengan menjual peluh itu di laman web miliknya. Malah, dia juga didakwa mampu menghasilkan 10 balang peluh ketika cuaca panas, kata laporan.

Influencer terkenal jual peluh payudara raih RM22,000 sehari

Terdahulu, Matto pernah mendedahkan bahawa dia tidak lagi menjual kent’utnya kerana dia kini sedang mengamalkan diet tinggi serat termasuk hanya makan kacang dan telur.

Keadaan itu menyebabkan dia mengalami sak’it dada dan mengeluarkan gas yang berlebihan sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital. Matto mula mendapat populariti selepas muncul dalam rancangan realiti TV, ’90 Day Fiance’ pada tahun 2020.

BACA:

Tular video Ceo BubbleBee tolak dinding rumah guna tangan sampai jatuh, ‘kualiti hauk..’

Laporan MHI dedah rakyat Malaysia berada di tahap bahagia dengan skor tinggi

Daun kelor jadi pengganti makanan ayam

CATEGORIES