Giliran Cik B pula nyanyi lagu mak sendiri, “rock habis jadi..”

Giliran Cik B pula nyanyi lagu mak sendiri, “rock habis jadi..” cik b kahwin umur cik b biodata cik b muzikal lawak superstar cik b cik b muzikal lawak superstar cik b lawak ayah cik b cik b anak dato vida cik b lawak superstar

Giliran Cik B pula nyanyi lagu mak sendiri, “rock habis jadi..”Semakin menjadi fenomena, nampaknya lagu Ku Ikhlaskan nyanyian Dato’ Seri Vida makin tular di sosial media. Bukan disebabkan lagu ini nyanyian usahawan kosmetik, Dato’ Seri Vida, tapi Ku Ikhlaskan ini memiliki aura tersendiri.

Melodinya boleh diterima masyarakat, lirik Ku Ikhlaskan juga memiliki maksud yang mudah difahami membuatkan lagu ini agak menarik untuk didengar. Malah ramai juga yang membuat video menyanyikan semula lagu Ku Ikhlaskan ini.

Bagaimanapun, baru-baru ini satu perkongsian semula rakaman yang memaparkan Cik B belanja suara nyanyi Ku Ikhlaskan telah mencuri perhatian warganet. Tak sangka boleh tahan juga suara Cik B yang juga anak kepada Dato’ Seri Vida ini!

Korang dengarkan sendiri Cik B belanja suara nyanyi Ku Ikhlaskan ini yang telah dimuat naik semula oleh satu akaun Tiktok dengan nama ojaaa.aa:

@ojaaa.aa
ku ikhlaskan versi cikkkkk bihhh 🥰 #kuikhlaskan #dsv #masukberanda #cover #fyp

@ojaaa.aa ku ikhlaskan versi cikkkkk bihhh 🥰 #kuikhlaskan #dsv #masukberanda #cover #fyp ♬ original sound – ojaaa.aa


♬ original sound – ojaaa.aa

Cik B Belanja Suara 4

Lagu ini macam jadi versi rock pun ada bila Cik yang menyanyikannya. Apa-apa pun perkongsian rakaman ini telah meraih lebih 248 ribu tontonan dan 16 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Weiii..Kalau lagu ni bagi dekat orang yang boleh nyanyi bleh tak. Calonkan dalam muzik2”

Cik B Belanja Suara 4

“Feeling siot dia nyanyi. Sampai jugak aura tu”

Cik B Belanja Suara 3

“Suara Cik B lagi best. Bagi Cik B ke la jadi penyanyi”

Cik B Belanja Suara 2

“Cik B kalau nyanyi versi rock. Bestnya”

Cik B Belanja Suara 1

BACA:

Rafizi dakwa rakyat dah tak percaya parti politik

Akhirnya suami Neelofa jawab kecaman netizen, ini rupanya berlaku

Mak Jah terpaksa gadai barang kemas selepas disahkan kanser tahap 4

CATEGORIES