“Gigil aku baca mesej, masa isteri aku kantoi curang, aku tak terus ceraikan dia, walhal mana-mana lelaki pun takkan boleh terima kecurangan isteri”

Assalamualaikum dan hai semua. Aku Fared (bukan nama sebenar) sekadar hanya ingin berkongsi dan membaca feedback kalian.

Tak pernah terlintas akan diuji sebegini rupa, aku perIukan tempat untuk luahkan isi hati sebab ini aib dan maruah diri aku.

Aku telah berkahwin, mempunyai isteri yang agak cantik paras rupa dan dikurniakan 4 orang cahaya mata penguat kasih sayang.

"Gigil aku baca mesej, masa isteri aku kantoi curang, aku tak terus ceraikan dia, walhal mana-mana lelaki pun takkan boleh terima kecurangan isteri"

Kami berkahwin pada usia yang agak muda terutamanya isteri aku, awal 20an dia memilih menamatkan zaman bujangnya bersama aku.

Jarak usia kami 5 tahun tapi bagi aku itu perkara biasa dan aku juga normal, sentiasa memberikan yang terbaik nafkah zahir dan batin. Aku sentiasa cuba memberikan kemewahan dan kesenangan pada isteri. Sayang sangat – sangat.

Baca Artikel Penuh