Emma Maembong belanja pakai ‘singlet’ putih, mata netizen perasan sesuatu pula

Emma Maembong belanja pakai ‘singlet’ putih, mata netizen perasan sesuatu pula. Perkongsian video (boomerang) terbaru Emma Maembong di akaun Instagram miliknya menjadi perhatian ramai apabila rata-rata netizen mengatakan pakaian pelakon cantik itu dilihat semakin seksi dan ‘menonjol’.

Emma Maembong ‘bersinglet’

Menerusi perkongsiannya di Instagram, memaparkan pelakon berusia 30 tahun itu memakai baju tanpa lengan atau ‘singlet’ berwarna putih serta dipadankan dengan seluar berwarna merah telah mengundang pelbagai respon daripada netizen. Tak dinafikan, pakaian yang dikenakan oleh isteri kepada juruterbang Muhammad Shazli Azhar ini ketat dan agak terdedah sehingga menampakkan bentuk badannya serta ‘menonjolkan’ kulitnya yang cerah dan gebu itu.

 

Meksipun ramai yang memuji kecantikan Emma Maembong, namun ada juga yang meninggalkan nasihat dan sempat menitipkan doa dengan berharap Emma diberi hidayah supaya dapat menutup aurat dengan sempurna. Bukan itu sahaja, ada di antara netizen berpendapat bahawa penampilan Emma Maembong yang mengenakan hijab sebelum ini adalah jauh lebih cantik berbanding dengan penampilannya yang terkini.

Emma Maembong belanja pakai 'singlet' putih, mata netizen perasan sesuatu pula

Emma Maembong belanja pakai ‘singlet’ putih, mata netizen perasan sesuatu pula

Sehingga artikel ini ditulis, video boomerang yang dikongsikan sudah meraih lebih 470 ribu tontonan dan menerima hampir 800 komen daripada para peminat dan rakan artis. Emma Maembong juga dilihat hanya ‘mendiamkan diri’ dan langsung tidak memberi sebarang respon terhadap semua komen negatif.

BACA:

“Kenapa macam Jep”? Iman Troye komen tiktok pemuda ini, ketawa sebiji macam dia

Waspada jenama tin ikan ini, ada isi daging babi

Bakal jemaah yang ada kencing manis dan darah tinggi tak layak tunai haji

CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (2)
  • Eonez 4 days

    Padan muka laki dia

  • […] Emma Maembong belanja pakai ‘singlet’ putih, mata netizen perasan sesuatu pula […]