“Duk bersayang dengan ‘bos’, temberang ayah pecah dengan nenek..Tahu apa alasan ayah aku?”

Wahai Amni dan perempuan seangkatan yang sibuk bagi justifikasi kenapa suami orang sibuk cari korang, korang pernah tak tengok sisi kehidupan isteri dan anak anak lelaki tu?

Yelah sebab lelaki tu dah burukkan isteri dia, kau pulak rasa macam ohh patutlah dia cari aku, dia sunyi.

Biasa baca pasal kisah isteri yang meluah kan bila suami curang? Aku pulak nak meluah dari sisi aku sebagai anak – bila ayah aku curang dan burukkan mak aku.

Kisah bermula tahun 2007, ketika aku berusia 17 tahun.

Aku ada 2 orang adik lelaki. Masa tu umur mereka 14 tahun dan 4 tahun. Adik bongsu aku jarak 13 tahun dengan aku.

“Duk bersayang dengan ‘bos’, temberang ayah pecah dengan nenek..Tahu apa alasan ayah aku?”

Baca Artikel Penuh