“Dia boleh suruh suami pilih aku atau dia, kurang ajar! perangai tak padan dengan tudung labuh mesej tak senonoh dengan suami orang”

Aku Nobody. Tujuan aku tulis kongsi kisah aku untuk kurangkan kekusutan dalam otak aku. Mungkin agak panjang dan berterabur.

Korang baca je lah. Aku dah berkahwin 5 tahun dan belum diberi rezeki anak. Suami aku giIa p*rn dan giIa s*ks. Aku penat.

Dari awal kahwin aku rasa disiksa mental dengan ucapan suami yang ingin berkahwin banyak.

"Dia boleh suruh suami pilih aku atau dia, kurang ajar! perangai tak padan dengan tudung labuh mesej tak senonoh dengan suami orang"

Dari segi kewangan memang suami bergaji besar tapi dia kedekut. Kedekut berbelanja barang rumah. Ada masa dia pemurah segala aku minta dia beri.

Aku syak tu waktu dia berg4duh dengan perempuan dia. Suami kerap tukar ganti perempuan. Selama ini aku marah aku meng4muk tapi tak berapa terkesan sebab suami kata hanya texting dan vc sahaja. Kena pujuk sikit, ok. Sayang suami kan tapi nampak tak bijak.

Baca Artikel Penuh