Azmin tak berani nak kira berapa lama PN mampu bertahan

Antara hobi Azmin Ali ialah mengira. Dikhabarkan dahulu subjek yang dia gemari ialah ilmu hisab ( baca betul betul ya)

Ketika menjadi menteri Ekonomi Malaysia dia kata mana ada negara kerajaan tempoh DUA tahun?!!.. Sekali dia jugak yang ragut mandat rakyat.

Bebaru ni dia mengira lagi, macam biasa kiraan dia mesti pelik pelik. Ya lah banyak juga aktiviti dia yang pelik .

Cuma satu saja yang dia tak berani nak kira, Berapa lama kerajaan dia sekarang boleh bertahan. Yang ni bukan setakat dia tak boleh kira , Muhyiddin , Hamzah Zainuddin, Hj Hadi Awang pun tidur tak lena. Apatah lagi bila tengok Tun M dan Anwar mula berganding bahu bersama Pimpinan PH dan Warisan.

Dimana ada Azmin Ali di situ pasti ada perpecahan…

Sumber :