“Anak mengadu lapar, aku termarah dia, aku paksa dia tidur awal supaya tak mengadu lapar lagi”

Aku kata asyik lapar je. Tau nak makan je 24 jam. Ye lah, aku pikir budak – budak, goIek – goIek dalam rumah tengok tv, lepas tu dah bosan mintak makan

Anak aku 2 orang perempuan, seorang umur 12 tahun dan seorang lagi umur 6 tahun.

Lepas mereka dah tidur, aku pun rasa lapar. Kali terakhir kami makan nasi petang tadi dalam pukuI 4.

Baca Artikel Penuh