Anak jatuh katil pon dia buat tak tahu ,sampai satu hari aku geram ni je aku buat dekat dia sampai dia terdiam

Aku ni hobi main game. Memang dari dulu lagi aku suka main game. Bini aku ni selalu buat muka, ada jer tak puas hati kalau aku main game.

Tambah lagi sekarang kan puasa.Aku selalu jer balik lewat pkul 4 pagi sebab nak terus sahur. Tu pun marah. Bini aku ni ada jer alasan dia.

Sikit sikit alasan anak. Kerja rumah dia lah yang buat. Kerja aku cari nafkah jer.

Anak jatuh katil pon dia buat tak tahu ,sampai satu hari aku geram ni je aku buat dekat dia sampai dia terdiam

Memang aku suruh dia basuh kereta buang sampah basuh tandas semua.

Kereta tu dah 3 minggu dia tak basuh Alasan anak demam lepastu buang sampah pun susah Apa susahnya letak lah anak kat tepi basuh lah kete Bawak jer lah anak tu pegi buang sampah sekali. Anak aku tu baru 5 bulan. Tiap masa menagis.

Baca Artikel Penuh