Anak buah mufti hanya berani di gelanggang sendiri

Sejak kerajaan PN tertubuh makin kuat menyepi dan menyendiri. Ingatkan tok Mufti ajer, sekali dengan anak-anak buah dia pun sepi dan syok sendiri.

Menerusi satu posting yang dimuatnaik oleh Mohd Mukhlis Mohd Sharif dipetik;-

Zamri Vinoth, nak bagi orang jawab jangan la block, face it like a man. Ni baru ajak berpecak silat, anne dah tutup gelanggang. Meh jawap kat wall saya, saya tak suka block orang macam guruji hang tu.

Zamri Vinoth, nak bagi orang jawab jangan la block, face it like a man. Ni baru ajak berpecak silat, anne dah tutup gelanggang. Meh jawap kat wall saya, saya tak suka block orang macam guruji hang tu.

Posted by Mohd Mukhlis Mohd Sharif on Tuesday, June 2, 2020

Apa barang block-block, kata pejuang. Berani tulis beranilah berdepan.