“Aku tak pernah duduk lama kat rumah ibu mertua, aku geli tak boleh terima” suami pon tahu hal sebenar

.Aku geli nak makan. Air pun masak dalam periuk kena ambil guna cawan.

Kadang2 aku tengok ada minyak2. Aku tak boleh control reaksi tak boleh terima makanan nak muntah tu spontan.

Salam semuaa.. aku bukan lah isteri kepada suami yang mengadu isteri tak nak makan rumah mak dia tu.

Baca Artikel Penuh