“Aku sayang sangat isteri dan anak-anak tapi banyak kali fikir nak ke tak nak kahwin 1 lagi, kalau suruh cerai memang tak la”

Assalammualaikum admin..saya nak minta pandangan dan pendapat yang harapnya dpt bantu masalah saya. Saya dah bernikah hampir 6 tahun.

Masalah sekarang wife selalu menolak dan bagi alasan macam2 bila saya nak bersama sedangkan saya dah tolong buat keje rumah,

jaga anak2, hari2 saya buat dan bantu, apa2 gadget yang boleh bantu wife buat kerja rumah,

"Aku sayang sangat isteri dan anak-anak tapi banyak kali fikir nak ke tak nak kahwin 1 lagi, kalau suruh cerai memang tak la"

semua saya beli (dryer, robot vacuum) dan kerja2 rumah lain pon memang slalu sgt saya bantu..yang terasa dan stress nya bila minta nak berhubungan, takdpt.

bila kita dah byk tlg buat keje rumah dan jaga anak2 igt dia takde la penat dan dpt la “layan” kita, tapi masa yang ada tu pulak dia sibuk ke phone, tgok drama dari layan suami.

Baca Artikel Penuh