“Aku rasa mendidih sampai kepala, kenapa aku pula kena minta maaf pada orang yang hancurkan rumahtangga aku, kenapa bukan perempuan tu!”

Assalamualaikum dan salam ramadhan. Aku straight to the point je lah ye, bulan – bulan puasa ni tak larat nak taip, tulis fikir banyak – banyak.

Sekarang pun aku dah serabut. Aku nak luahkan satu benda ni.

Dan aku pernah luahkan di sini dulu. Dipendekkkan cerita, dah 6 tahun suami aku bercinta dengan perempuan lain.

"Aku rasa mendidih sampai kepala, kenapa aku pula kena minta maaf pada orang yang hancurkan rumahtangga aku, kenapa bukan perempuan tu!"

Berwhatsapp, bermesej, bertukar – tukar perempuan semenjak aku mengandung anak sulung sampai sekarang.

Terbaru, dia kena tangkap khalwat dalam stor pejabat dengan isteri orang. Masih mengatakan dia tak bersalah, orang aniaaya dia, bos dia jahat, kawan – kawan dia jahat. Dia akan menyalahkan orang lain, dia tak pernah salah.

Baca Artikel Penuh