“Aku masa tu terus dalam hati berkata, Allah hantar kakak ni untuk tegur aku, masa tu berjuraian air mata tanpa sekat, masa inilah baru aku sedar”

Assalamualaikum dan salam sejahtera.Hi semua. Aku nak share pasal kehidupan aku laki bini.

Kami dah nikah almost 15 tahun. Baru setahun ni aku rasa aman dan damai. Doakan berkekalan hendakNya.

Cerita dia macam ni, masa awal kahwin kami diuji dengan masalah kewangan tapi kami bahagia.

"Aku masa tu terus dalam hati berkata, Allah hantar kakak ni untuk tegur aku, masa tu berjuraian air mata tanpa sekat, masa inilah baru aku sedar"

Gaji ciput, cukup cukup makan je. Gi kerja jimat jimat bila dah ada anak.

Dari beratapkan langit, bila gi kerja naik moto dah anak tambah rezeki laa kan. Rezeki anak, struggle la kaedahnya.

Baca Artikel Penuh