“Aku ingat kahwin dengan orang kampung ni pembersih la orangnya, kembang tekak aku tengok papan pemotong mak mertua”

Assalam min. Tolong hide fb saya ye. Saya nak kongsi cerita saya dan mungkin ada yang boleh bagi nasihat.

Ceritanya saya dan suami masuk ni dah 4 tahun berkahwin dan kami pjj. Saya suri rumah je.

Saya tinggal dengan family saya. Suami pulak tinggal dengan family dia. Mesti tertanya2 kenapa saya tak tinggal dengan suami.

"Aku ingat kahwin dengan orang kampung ni pembersih la orangnya, kembang tekak aku tengok papan pemotong mak mertua"

Kisahnya saya suruh suami sewa rumah atau bilik dia cakap mahal, rumah family dia besar so dia suruh saya tinggal dengan family dia je.

Bukan saya tak nak duduk sekali. Jeng jeng jeng. Pertama mil saya jarang masak dan jenis makan dekat kedai. Lepastu dorang tak ada singki dan mesin basuh. Bab mesin basuh saya boleh lagi nak basuh baju dengan tangan. Mil jenis nak siang ikan mesti dalam bilik air.

Baca Artikel Penuh