“Aku dapat bantuan asnaf sebab aku ibu tunggal yang miskin tapi aku ada satu dosa paling besar, aku tak tahu la macam mana perasaan anak”

Penulisan ini bukanlah yang terbaik seandainya kalian ada peny4kit murung dan marah usahlah baca. Di usia begini, ada yang kata, cukuplah kejar dunia, perlahankan pula dan kejarlah akhirat.

Di usia yang jika ditinjau, sudah ramai orang hebat seperti arw4h Sudirman dan mendiang Bruce Lee meninggaI, sebelum usia emas.

Jika orang kata perlahan… Masalah aku tak pernah laju, masih tak maju. Aku masih terkebelakang dan ditinggalkan disaat aku lihat mereka

"Aku dapat bantuan asnaf sebab aku ibu tunggal yang miskin tapi aku ada satu dosa paling besar, aku tak tahu la macam mana perasaan anak"

rakan dan saud4ra yang lebih muda sudah punya rumah bertingkat, ijazah berlipat, kereta mewah dan moto besar. Hobi orang kaya. Ini lebih kepada kenalan fb.

Baru ni serempak dengan sepupu yang lagi muda hantar anak sekolah bawa kereta baru yang lebih besar, yang boleh parking sendiri tu. Aku pun hantar anak tapi masih naik moto lama yang dah kuat bunyi. Abang aku pun dah lima kali tukar moto besar.

Baca Artikel Penuh